2016. február 13., szombat

Pennát a kézbe Feladatgyűjtemény



Elnézéseteket kérem az egész hetes csendért, és hogy egyetlen bejegyzést sem hoztam az oldalra, de nem voltam tétlen és minden nap dolgoztam valamin, amelynek sokan remélem, örülni fogtok! Már említettem az Inspirációs napló megjelenésénél is, hogy gondolkodok egy gyakorlati feladatok összegzésen, és ennek a megalkotása erre a hétre esett. Az utóbbi hetekben anyaggyűjtést csináltam, leírtam mindenféle ötletet, amit meg szerettem volna benne valósítani, viszont nem igazán volt időm rá, hogy a Penna születésnapjára, azaz február 8-ra elkészüljek vele. Erről informáltalak is titeket és igyekeztem ezen a héten maximálisan rákoncentrálni, hogy hétvégére feltehessem Nektek! 

Nagyon sok munkám van benne, ami remélem, hogy pozitív visszajelzésekkel szolgál majd, miután kézbe vettétek, átlapoztátok és értékeltétek! Bízom benne, hogy nincsenek elírások és hibák, mert számtalanszor átolvastam, de a vége felé már összefolytak a szemem előtt a betűk. Ezt nézzétek el nekem! A tartalommal remélem, meg lesztek elégedve és hogy sikerült újra azt a színvonalat hoznom, amelyet az Inspirációs naplónál is. Ezzel kapcsolatban nagyon sok pozitív és elismerő véleményt kaptam és a Feladatgyűjteményhez is hasonló reményeket fűzök! Több munkám volt benne, sokkal nagyobb odafigyelést igényelt. A naplót két-három nap leforgása alatt hoztam össze, és csak akkor eszméltem fel, hogy ezzel bizony nem végzek ilyen hamar, amikor már benne voltam a sűrűjében. S ahogyan lenni szoktok, közben adódtak ötletek, amelyekkel még szerettem volna kiegészíteni a munkámat, és ez tovább hosszabbította a feladat kivitelezését.

A Feladatgyűjtemény két részből áll. Először egyben szerettem volna megszerkeszteni, de rájöttem, hogy megoldhatatlan, mert akkor majd' száz oldalasra nyújtanám az írás terjedelmét. Ahhoz pedig nem sok embernek lenne türelme, hogy betűről betűre végig lapozza. A Feladatgyűjteményben csak a gyakorlatok találhatóak meg, részletes leírással és kivitelezési instrukciókkal ellátva, míg a Gyakorlati feladatok jegyzékébe azok a művek kerültek, melyek Vendégírói elismerést kaptak egy-egy adott feladatnál. Természetesen nem szeretném, ha ezeket kőbe vésett példaként értelmeznétek, hiszen különbözőek vagyunk és ebből kifolyólag, más elképzelésekkel és ötletekkel valósítható meg ugyanaz a feladat. Inkább csak ötletként és kiemelendő példaként csatolnám őket a gyakorlatokhoz, hogy lássátok, milyen kivételes alkotások születtek az évek folyamán, s nem utolsósorban, ezzel szerettem volna megtisztelni a művek Íróit is!

Nem is húzom tovább a szót... aki szeretné kézhez kapni a Feladatgyűjteményt a Gyakorlati feladatok Jegyzékkel együtt - nem kell külön-külön kérni őket, hiszen a jegyzék jár a gyűjteményhez -, az írjon a pennatakezbe@gmail.com email címre és amilyen hamar csak tudom, küldöm!

Kellemes hétvégét és jó írást kívánok!

6 megjegyzés:

Diana Soto írta...

Már meg is kaptam, gyorsan át is futottam.
A feladatok jó ötleteket adhatnak íráshoz, sőt akkor is nagy segítséget nyújtanak, ha valaki épp az ihlet után szaladgál.
Nagy megtiszteltetés, hogy az egyik történetem szerepel az írások között.

Köszönöm a munkád!

Szatti írta...

Nagyon szépen köszönöm a hozzászólásod és remélem, hasznodra válik majd a gyűjtemény! Az az írásod az egyik kedvencem, mindenképp bele akartam venni a jegyzékbe! :)

Üdv, Szatti

Brukú Szürke írta...

Szeretett Szatti!
Nagyon szépen köszönöm a két füzetet. Több, mint jók lettek!!! 👌
Imádom a feladatokat, hogy változatosak, és különböző nehézségűek. Azt, hogy külön rész foglalkozik azzal, hogy mik az erősségeim és mik azok, amiken javítani kell még. A kidolgozott feladatokat tartalmazó rész pedig bámulatos. Szeretem író társaim alkotásait elolvasni itt pedig lehetőség nyílik erre külön külön témára bontva. És szeretném is egyben megköszönni, hogy én is benne lehetek!

Kellemes vasárnapot kíván: Brukú

Szatti írta...

Nagyon szépen köszönöm a pozitív, részletes visszajelzésed, Brukú! Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet! :)

Zsanka írta...

Kedves Szatti!

Köszönöm, megkaptam. Később írok róla bővebb véleményt. Még csak átfutottam, de tartalmas, igényes, és inspiráló. Külön tetszik, hogy a gyakorlati feladatok mellett a nehézségi szint is fel van tüntetve. Szeretném mindegyiket megcsinálni.

Szép estét kívánok!
Zsanka

Szatti írta...

Köszönöm és örülök, hogy tetszik! :)