2016. szeptember 16., péntek

Pennát a kézbe - Kérdőív


Kedves Pennások!

Nagyon szépen köszönöm az eddig visszaküldött kérdőíveket! A kérdéseket próbáltam változatosan összeállítani és körüljárni mindent, ami a Pennát a kézbe tartalmában megtalálható, de még így is megdöbbentett a válaszaitok és ötletfelvetéseitek sokszínűsége! Köszönöm, hogy ennyire készségesen álltatok ehhez a dologhoz, és hogy részletesen megválaszoltatok minden egyes kérdést! Tanulságos és elgondolkodtató volt számomra minden válasz! Igyekszem meríteni belőle és teljesíteni a kéréseiteket, valamint okulni a meglátásaitokból! Összesen tizenhét kérdőív érkezett vissza, ami tekintve az oldal nézettségét és a rendszeres olvasók táborát, nem annyira sok, viszont ennek is nagyon örültem, hogy nem volt hiábavaló az igyekezetem, és többen is éltetek ezzel a lehetőséggel!

Akiket elkerült ez a dolog a napokban, viszont szeretnének bekapcsolódni és kitölteni, azok lementhetik az alábbi linken a kérdőívet! A kész, kitöltött dokumentumot a pennatakezbe@gmail.com email címre várom vissza!

Előre is köszönöm!

1 megjegyzés:

Nikó írta...

Drága Szatti!Még este letöltöttem a kérdőívet és ma akartam neki kezdeni, de annyira tetszettek a kérdések hogy sippsupp megválaszoltam őket. Szerintem nagyon jól megcsináltad a kérdéseket.Minden benne volt. Elküldtem email-ben is neked és várom a válaszodat. Puszi: Niki :)